مریمی

مریم مینویسد

مریمی

مریم مینویسد

4

هیچی به اندازه این لذت نداره که لب دریا بشینی فکر کنی و آب پرتقال بخوری

چقدر بده که مشهد دریا نداره

واقعا چرا مشهد دریا نداره ؟؟؟؟؟

چی میشد اگر دریای خزر یک کوچولو میومد اینورتر ؟

یک کوچولو که نه

ولی میومد نزدیک مشهد دیگه

دیگه همیشه لب ساحل پلاس بودم

والا ...





عاشق دریام
عاشق جنگلم
عاشق کویرم
عاشق سفرم

به خیلی چیزا علاقه دارم که دوست دارم بهشون برسم

مثل سفر کردن به همه جا

حالا نمیخوام همین اول زود بپرم رو کشورای دیگه

نه
میخوام همین ایران خودمونو خوبه خوب بشناسم
و به همه جاش سفر کنم
به تمام کویر هاش
دریاهاش
جنگلاش
کوه هاش
استان هاش
شهرهاش
روستاهاش

و خیلی جاهای دیگه

با خانواده زیاد سفر میرم
ولی اینکه به یک مخاطب خاص بری
یک لذت دیگه داره

اینکه باهاش بری وسط یک کویر
روزها اون کویرو بگردین
به تمام نقاطش بری
کوه های سستشو لمس کنی
روشون راه بری

و شب
سرتو بزاری رو شونشو
کنار هم دراز بکشیدو
به آسمون نگاه کنید
به عظمت خدا بنگری
به ستاره های زیباش خیره بشی
و به ماهش چشمک بزنی و بابت مهتاب ازش تشکر کنی

یا اینکه با مخاطب خاصت بری جنگل

خیلی با مامان اینا رفتم جنگل
ولی میدونم رفتن با مخاطب خاص یک لذت خاص دیگه ای داره

و خیلی تفریحات دیگه
که دوست دارم فقط با مخاطب خاصم انجام بدم
دوست دارم فقط و فقط اون باشه
تا به اون تفریحات برسم

خدا کنه که مخاطب خاصم
یکی باشه که اهل حال باشه
و همینطور که من دوست دارم سفر کنم
اونم به سفر کردن علاقه داشته باشه
اونم عاشق کشف کردن منطقه های ناب و دست نخورده باشه
اونم عاشق تجربه کردن باشه
اونم با من همدل باشه

یا اگر نبود
در کنار من
به این گردشگری ها
به این سفر ها
علاقه پیدا کنه
همونطور که من به تمام دوست داشتن های اون علاقه پیدا میکنم
و به تمام خواسته هاش احترام میزارم



برای مخاطب خاص نوشت :


وقتی میگم بریم سفر

پسر بدی نشی که سرم غر بزنی

بگی ولش کن

حوصله داری

بیخیال


تروخدا بزار در کنار تو به آرزوهام برسم

به خواسته هام برسم


بزار در کنار تو چیزایی رو تجربه کنم

که هیچ وقت نه تو تنهایی

نه با خانواده

نه با دوستان

و نه با هیچ کس دیگه تجربه کردم

باشه ؟


منم قول میدم

قسم میخورم

که همیشه به خواسته هات

به علاقه هات

به آرزوهات

احترام بزارم

و بهشون جامه ی عمل تن کنم



قول میدم مخاطب خاصم


بعدشم وقتی که ایران گردیمون تموم شد

میریم سراغ کشورهای دیگه