مریمی

مریم مینویسد

مریمی

مریم مینویسد

62

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

61

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

60

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

59

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

58

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

57



کمی نان انسانیت پخش کنید
مردم گرسنه مانده اند

56



چرا ادما نمیخوان آدم بشن ؟



رومینا نوشت :


به توچه
دوست دارم چرت بنویسم
حرفیه ؟؟؟



برای مخاطب خاص نوشت :

این روزا واقعا به وجودت نیاز دارم

55


یک لحظه دلم برای 24 تنگ شد

برای اون ثانیه آخر فیلم که ثانیه های اخر تموم میشد
با یک صدای جالب

تیک تیک تیک

و فیلم تموم میشد و تو میموندی و یک عالمه افکار جورواجور
از جک
مردی که جونشو واسه خیلی چیزا میزاشت


همه میگفتن واسه کشورش جون میکنه

ولی من میگم واسه عقایدش
واسه دیدگاهش
واسه عشقش


چیزی که شاید تو دیدن فیلم بهش توجه نکردیم


اگر هر کدوممون یک جک باور بودیم واسه کشورمون
شاید وضع از اینی که شما ها ازش اعتراض میکنید بهتر بود


ته نوشت :
معذرت میخوام که یک شخصیت داستانی اونم از نوع بیگانشو واستون مثال زدم و الگو قرار دادم
قصد جسارت یا توهین نداشتم
ولی همینجوری گفتم که بدونین

54



حوصله ندارم

دلم میخواد بخوابم


یک جوری احساس سنگینی دارم


جیش هم دارم



یک جورایی دارم خسته میشم





یک حس بدی دارم


53



برای مخاطب خاص نوشت :


امروز الهام خیلی خوشحال بود

ولی استرس داشت

میخواد به مخاطب خاصش برسه


دلم برای خاص بودن تنگ شده مخاطب خاصم

خیلی خیلی تنگ شده


یعنی کی میای ؟





رومینا نوشت :


متنفرم از دختر و پسرهایی که فقط به قصد پول طرف جلو میان


مثل خیلی از دخترای اطرافم که فقط واسه پول با طرفشون ازدواج کردن


به قول بابا که میگه این جور ادما بی نهایت عقده ای هستن

و اینقدر تو زندگیشون کمبود داشتن که به این جور معیارها رسیدن



خداروشکر که همیشه هرچی خواستم داشتم

و اینقدر مثل بعضی ها گرسنه نیستم