مریمی

مریم مینویسد

مریمی

مریم مینویسد

45

مریمی میبینی ؟

دنیارو میگم


میبینی چقدر عجیبه



میدونم راه درستو انتخاب میکنی


پس بخند مریمی

خودتو نباز


آفرین دختر خوب

آفرین


خدا بزرگه

خیلی بزرگ

خیلی خیلی خیلی بزرگ 




44



امروز هوا بدک نبود

خوب بود



اخ که چقدر بده راه بری رو نقطه ضعف همسرت

و اونو جلو بقیه خورد کنی



خدایا

خدایا


آخه چرا بعضی ها اینطورین


چرا طوری با همسرشون برخورد میکنن که انگار بلای جونشونه؟


محمد پسر به این خوبی

ماهی

نجیبی

مهربونی


آخه چرا عاطی باهاش اینطوری برخورد میکنه



اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟



خدایا خواهش میکنم

وقتی که با مخاطب خاصم آشنا شدم

و با هم قرار بود بریم زیر یک سقف بهم توانایی بده که خوب باشم

که عاشقش باشم

که احترامشو نگه دارم

که خوردش نکنم


بهم شعورشو بده


نمیخوام مثل این اینا بیشعور بازی در بیارم


میخوام با شعوری کامل باهاش برخورد کنم



43


ازم فاصله بگیر


تا به آتش نکشیده ام


هویتت را

اسمت را

رسمت را

دیدگاهت را

نگاهت را

هرزگی ات را


مردانگی ات را 






یکهو نوشتم

نمیدونم دلیلش چیه


ولی خوشم میاد ازش


خیلی خیلی خشمگینه


42



متنفرم از مردایی که مرتب نیستن
که به خودشون نمیرسن
که همیشه بوی عرق میدن
مردایی که لباساشون همیشه خاکی و چروکه
مردایی که کفشای کثیفی دارن
مردایی که شلوار های گشاد و خراب پاشون میکنه
مردایی که موهاشونو شونه نمیکنن
ریشاشونو نمیزنن
به تمیزی خودشون اهمیت نمیدن
ناخوناشونو کوتاه نمیکنن


واییی


چندشین این جور مردا

مرد خوبه که به خودش برسه
بوی عطرش همیشه منو مست کنه

لباسای مرتب بپوشه

کفشاش برق بزنه


کلا
اصولا
من رو لباس های مردا خیلی خیلی حساسم

دوست دارم طوری لباس بپوشن که طبق میل باشه
نه طبق میل من
طبق میل همه

یعنی همه خوششون بیاد
نه اینکه ازش فراری باشن

وای
چقدر زشت و زننده است که دهنت بو بده
یا کفشات خاکی باشه
یا دندونات کثیف باشه

واییی

خدا نیاره



آقایون
خانوما
تروخدا به خودتون برسید
تروخدا یکم به سرو وضعتون برسید
خواهش میکنم به پوستتون
موهاتون
تمیزی تون
لباساتون
دندوناتون
بوی بدنتون
اهمیت بدید


والا


41




میروم به رویایی شاید خیلی دور

نجاتم ندهید
 صدایم نکنید
به دنبالم نیایید


 من به نفس احتیاج دارم


40

بـدجـور مـرضی است لـبهایـت

هـرچـه کـپسول ِ دوری خـوردم افــاقـه نـکرد.

زیـر زبـانی اگـر بـخورم زبـانـت را

آرام می شوم!

بـستری ات شده ام،

دکــتر دل جـهت ِ تـرخیـص،

روزی سه وعـده - تــو - را تـجویـز کـرده ...

صبـح هـا؛ شراب ِ لـبـت.

عصرهـا؛ پـرسه دور و وَرت.

شب هـا؛ سمـفونی بـا تـخـت و تـنت.

39





دلم برایت سخت تنگ است


نمیدانم


یا تو خیلی بزرگ هستی

یا دلم خیلی کوچیک است



هیــــــــــــــــ خدا



برای مخاطب خاص نوشت :


تو کجای پس


اخه من چیکار کنم ؟